Gitarencoalitie

Van Lisa is bekend dat zij fervent festivalbezoeker is/was bij heavy metal concerten. Met een paar kamerleden heeft ze ook de gitarencoalitie gevormd: liefhebbers van hard rock en aanverwante stijlen. Een van de betrokkenen bij de Aaltense Rock of Ages en ook lokaal verslaggever bij AFM/Aladna is gevraagd Lisa te interviewen over haar muzieksmaak. Maar ook is Lisa gevraagd haar top-vijf mee te nemen. De  “alcoholvrij vrijdagmiddag” is georganiseerd door de Progressieve Partij en speciaal gericht op scholieren, studenten en werkende jongeren in de gemeente Aalten.

Formatie en samenwerking PvdA

Afhankelijk van de actuele situatie op dat moment komt ongetwijfeld ook de formatie in Den Haag en de samenwerking van GroenLinks met de PvdA in die formatie aan de orde. Wellicht brengt Lisa formatie nieuws mee uit Den Haag. De toegang is vrij op vrijdag 27 augustus vanaf 17.00 uur op het terras bij Schiller, Prinsenstraat 4 (ingang achterom) in Aalten.

Vooraf vragen?

Mensen die vooraf vragen voor Lisa willen indienen kunnen die kwijt op raadslid.ediepenbroek@aalten.nl